لوگو-انجمن مفاخر معماری ایران-بلاگ

(جایزه دکتر منوچهر مزینی)

تاریخ تحویل کتاب برای شرکت در دومین دوره جایزه دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی – هنر  به مدت ۱۵ روز و تا پایان وقت اداری پانزدهم اسفندماه تمدید گردید

 

۴ اردیبهشت ۱۳۹۲

موسسه مطالعاتی فرزان با همکاری کانون دانشجویان و همکاران دکتر منوچهر مزینی و انجمن مفاخر معماری ایران دومین دوره اهداء جوایز به کتاب برگزیده دوسالانه معماری و شهرسازی را در اردیبهشت ماه ۱۳۹۲ و همزمان با روز جهانی کتاب (۴ اردیبهشت ماه) برگزار می نماید.

پیش درامدی بر مراسم جایزه دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی

الف . کلیات

  1. اهداف جایزه: بهره وری و بهره گیری از دانش بزرگان و اندیشمندان حوزه معماری و شهرسازی، بالا بردن سطح کیفی تالیف و ترجمه کتب معماری و شهرسازی و رشته های وابسته و گسترش مخاطبان این نوع آثار در فرهنگ کشور و نیز تشویق و ترغیب محققان، معماران و شهرسازان جوان به پژوهش همگام با ارتقای حرفه و هنر.
  2. هیئت داوران به ترتیب حروف الفبا: آقای دکتر ایرج اعتصام، خانم دکتر گیتی اعتماد، آقای دکتر سیروس باور، آقای دکتر داراب دیبا، آقای دکتر محمدمنصور فلامکی، خانم دکتر فاطمه کاتب، آقای دکتر محمود گلابچی
  3. جوایز: در هر دوره توسط شورای اجرائی تعیین و اعلام می گردد.

ب. شرایط شرکت در مسابقه

  1. تالیف و ترجمه کتاب در زمینه معماری و شهرسازی و علوم وابسته است. تشخیص مرتبط بودن موضوع با هیئت داوران خواهد بود و مراتب پذیرش در مرحله اول برای شرکت در مسابقه، کتبا به شرکت کننده اعلام می گردد.
  2. زبان کتاب های تالیفی می تواند فارسی و یا هر یک از زبان های متداول جهانی (انگلیسی، فرانسه، ایتالیائی و آلمانی) باشد.
  3. در دومین دوره، کتاب ها اعم از تالیف یا ترجمه می بایست در فاصله زمانی سالهای ۱۳۹۱-۱۳۸۹ به چاپ رسیده باشند.
  4. هر شرکت کننده (اعم از صاحب اثر یا ناشر) می بایست دو نسخه از کتاب را به آدرس موسسه مطالعاتی فرزان ((تهران . خیابان دکتر شریعتی . خیابان ملک . کوچه فرهومند . شماره ۱ . واحد ۱۳ . تلفن ۸۸۴۴۴۹۸۲ – ۸۸۴۳۰۳۱۳ – ۸۸۴۷۰۷۶۸)) ارسال و گواهی شرکت در مرحله اول مسابقه را دریافت دارد.
  5. تاریخ تحویل کتاب به دبیرخانه موسسه در این دوره حداکثر تا پایان بهمن ماه ۱۳۹۱ می باشد.
    تاریخ تحویل کتاب برای شرکت در دومین دوره جایزه دوسالانه کتاب معماری و شهرسازی – هنر  به مدت ۱۵ روز و تا پایان وقت اداری پانزدهم اسفندماه تمدید گردید.