لوگو-انجمن مفاخر معماری ایران-بلاگ

همزمان با آغاز همایش ملی «معماری و شهرسازی» در تالار فرهنگی هنری فرشچیان اصفهان نتایج هیات داوران در بخشهای مختلف طراحی شهری اعلام شد.

در بخش معماری مسکونی، «احسان حسینی» جایزه اول «مهدی مغازه عابد» و شرکت مهندسین مشاور «نجید» دوم و «محمدرضا نیکبخت» جایزه سوم را کسب کرد.

در بخش معماری ساختمانهای دولتی و عمومی «فرهاد احمدی» و مهندسین مشاور «نقش جهان پارس» مقام اول، «بهروز احمدی» مقام دوم و «عیسی حجت» و «عباسعلی ایزدی»، «محمد فرزیان»، مهندسین مشاور نقش و پلیمر بطور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

در بخش طراحی شهری عرصه های شهری، نفر اول نداشت و مهندسین مشاور «همگروه» مقام دوم و «محمود طالقانی» مقام سوم را بدست آورد.

در بخش محورها و گره های شهری نیز جایزه سوم به شرکت مهندسین مشاور «آمود» تعلق گرفت.

در بخش بافتهای تاریخی، جایزه اول را «محمدرضا نیکبخت»، جایزه دوم را مهندسین مشاور «کنت و همکاران» و جایزه سوم را مهندسین مشاور «شبستان یزد» کسب کردند.

در همایش ملی «معماری و شهرسازی» بیش از ۳۶۰ طرح حرفه یی و ۲۶۰ طرح دانشجویی به دبیرخانه ارسال شد که از این تعداد ۳۰ طرح در دو بخش انتخاب شدند.

این همایش در دو بخش حرفه یی و دانشجویی برگزار شده که کیفیت طرح، همخوانی اقلیمی طرح، کالبد و سیمای طرح تهیه شده توجه به بهره وری بیشتر فضا و ابعاد اجرایی را از عوامل موثر در انتخاب طرحهای حرفه یی برتر از سوی هیات داوران عنوان کرد.

همایش ملی سه روزه معماری و طراحی شهری تحت عنوان «نقش جهان» روز دوشنبه با حضور دکتر حداد عادل رئیس مجلس شورای اسلامی و وزیر مسکن و شهرسازی در مجموعه فرهنگی هنری «فرشچیان» اصفهان آغاز به کار کرد.

منبع: روزنامه دنیای اقتصاد – اردیبهشت  ۱۳۸۶

تدوین و آماده سازی برای انتشار در وب سایت : شهره السادات عربشاهی