لوگو-انجمن مفاخر معماری ایران-بلاگ

بینش از یک هزار معمار و مهندس از ۲۰ کشور جهان در دومین کنفرانس بین الملل معماری و سازه و سومین کنفرانس سازه های فضا کار شرکت می‌کنند.

محمود گلابچی رئیس دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و سومین کنفرانس سازه های فضا کار به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: این کنفرانس ها با حضور برجسته ترین شخصیت های بین المللی در زمینه معماری و سازه و نیز صاحب نظران و متخصصان ایرانی با شعار “نوآوری و حرکت به سوی آینده” ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری سومین کنفرانس سازه های فضا کار و دومین کنفرانس بین المللی معماری وسازه بزرگترین رویداد معماری کشور محسوب می‌شود و فرصتی را برای تبادل آخرین تجربیات جهانی در زمینه معماری و سازه فراهم می‌کند.

دارنده کرسی یونسکو درمعماری از ارسال بیش از ۴۰۰ مقاله به دبیر خانه این کنفرانس خبر داد و تصریح کرد: ۲۶۰ مقاله به دومین کنفرانس بین المللی معماری و سازه و ۱۴۰ مقاله نیز به سومین کنفرانس سازه های فضا کار ارسال شده که در مجموع ۶۰ مقاله به صورت ارائه و ۴۰ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

برپایی ۱۶ کارگاه تخصصی در زمینه معماری وسازه های فضا کار

این چهره ماندگار ایرانی گفت: همزمان با این کنفرانسها ۱۶ کارگاه تخصصی در زمینه معماری وسازه های فضا کار با حضور استادان ایرانی وخارجی برگزار می‌شود، همچنین چهار مسابقه درباره “فن آوری های برتر در معماری”، “پایان نامه های برتر دانشجویی” “سازه های ورزش گاهی” وسایر زمینه های تخصصی برگزار می‌شود، مهلت ارسال آثار برای مسابقات تا ۱۸ اردیبهشت بوده اسامی برگزیدگان همزمان بابرگزاری کنفرانس اعلام می‌شود.

گلابچی با اشاره به استقبال جهانی از این کنفرانس افزود: حدود ۲۰ کشور شامل ژاپن، چین، سنگاپور، ترکیه، روسیه، اوکراین، رومانی، لهستان، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، هلند، دانمارک و … شرکت می‌کنند و با استقبال جهانی شخصیت های برجسته در زمینه معماری وسازه روبرو بوده است.

رئیس دومین کنفرانس بین المللی معماری وسازه تصریح کرد: این کنفرانس ها موقعیتی مناسب برای تبادل نظر ویافتن راهکارهایی برای ارتقای معماری و مهندسی کشور فراهم می‌کنند.
علاقه مندان برای حضور در کنفرانس و کارگاه های تخصصی تا پایان فروردین با تخفیف ویژه و تا ۲۵ اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سایت قطب علمی و فن آوری معماری دانشگاه تهران به آدرس www. Ceat.ut.ac.ir مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران