اسناد ما معمولا به صورت سینه به سینه منتقل می شوند. استاد به شاگرد ، شاگرد به شگرد بعدی و هیچ گاه در طول تاریخ مکتوب نشده است ….در طول تاریخ چرا ایرانیها راجع به این مساله تا این حد بی تفاوت بوده اند ؟ و هیچ چیز در کشور ما با عنوان میراث مکتوب دوام نمی آورد.
لوگو-انجمن مفاخر معماری ایران-بلاگ
- نویسندهٔ نوشته:انجمن مفاخر معماری ایران
- نوشته منتشر شده است:7 فروردین 1401
- دسته نوشته:
برچسب و دسته بندی های مرتبط به این مقاله:دستههای اصلی: اخبار انجمن مفاخر معماری ایرانبرچسب تقسیم بندی موضوعی: هم اندیشی
- زمان مطالعه: 1 دقیقه مطالعه
