لوگو-انجمن مفاخر معماری ایران-بلاگ

به نام خدا

دویست و بیست و دومین گفتمان هنر و معماری

ضرورت تحول در آموزش معماری کشور

در راستای تحقق اهداف آموزشی و به منظور ارتقای معماری و شهرسازی کشور انجمن مفاخر معماری ایران با همکاری موسسه آموزش عالی معماری و هنر پارس، اقدام به برگزاری نشست با عنوان ضرورت تحول در آموزش معماری کشور نموده است.
هدف از برگزاری این نشست، بررسی و نقد آموزش معماری و یافتن راهکارهای مناسب برای رسیدن به آموزش مطلوب معماری در کشور می باشد و موضوعات آن به مهم ترین چالش های آموزش معماری اختصاص یافته است و در برگیرنده راهکارهای مناسب برای آموزش، تربیت و پرورش معمارانی است که بتوانند نیازهای امروز و فردای کشور را به نحو مطلوب تامین نمایند. نشست روز چهارشنبه ۲۸ مهرماه ۹۵ که با حضور صاحب نظران برجسته از دانشگاه های تهران، شهید بهشتی، هنر، علم و صنعت و دست اندرکاران حرفه معماری کشور برگزار می گردد، تحت عنوان “معماران فردای بهتر” به تبیین ویژگی ها، توانمندی ها، مهارت ها و خصوصیات یک دانش آموخته معماری که بتوانند به درستی به نیازهای امروز و فردای جامعه ایران پاسخ دهد و بررسی دلایل عدم تحقق آن در نظام آموزشی کنونی خواهد پرداخت.
سخنرانان به ترتیب حروف الفبا عبارتند از:
ایرج اعتصام، ابوالقاسم بصیر، علیرضا تغابنی، محمدرضا حافظی، سید بهشید حسینی، داراب دیبا، محمود گلابچی، محمدمهدی محمودی، حمید میرمیران

زمان: چهارشنبه ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۵ از ساعت ۱۶ الی ۱۸

مکان: موزه هنرهای آئینی امام علی (ع) خیابان ولیعصر (عج) – بالاتر از ظفر – بلوار اسفندیار – شماره ۳۵