لوگو-انجمن مفاخر معماری ایران-بلاگ

پنجمین جایزه معماری میرمیران با حضور هیئت داوران، آقایان،ایرج اعتصام، داراب دیبا، علی اکبر صارمی، سید علیرضا قهاری، حمید میر میران و خانم فریار جواهریان و جمع کثیری از معماران، اساتید و دانشجویان، با اهداء جوایز به برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

به گزارش معماری نیوز، پنجمین جایزه معماری میرمیران با حضور هیئت داوران، آقایان،ایرج اعتصام، داراب دیبا، علی اکبر صارمی، سید علیرضا قهاری، حمید میر میران و خانم فریار جواهریان و جمع کثیری از معماران، اساتید و دانشجویان، با اهداء جوایز به برگزیدگان به کار خود خاتمه داد.

رتبه اول این مسابقه به طرح مشترک “محسن کاظمیان فرد و مهران عرفانیان” تعلق گرفت. طرح مشترک “نادر نیک گفتار و رضا عباس پور” نیز رتبه دوم این مسابقه را کسب کرد. همچنین رتبه سوم این مسابقه به صورت مشترک به “هدیه درمان، سینتیا ناگی و سروش الهی” تعلق گرفت.

علاوه بر این، طرح های امیر سیاوش قربانی، نسترن اسماعیل بیگی، شهاب تولیت کاشانی، آلاله سخانی فر، فاطمه نوربخش، حمید حسینی، شوکا معتمدی، آرش کرمی، یاشار قرچمنی، علی اصغرزاده، حامد سلطانی، صالحه بخارایی، محمود خلیلی، عباس صرافی، مجید ادب، محمد یاسر و محمد رسول موسی پور، علیرضا علی الحسابی و کمیل شفق به عنوان طرح های برگزیده معرفی شد.

لازم به ذکر است که همزمان با برگزاری این مراسم، آثار منتخب پنجمین دوره جایزه معماری میرمیران با موضوع “معماری و طبیعت” در نگارخانه میرمیران و آثار منتخب چهارمین دوره جایزه معماری میرمیران با موضوع “معماری و آب” در نگارخانه غلامحسین نامی به نمایش گذاشته شده است. این دو نمایشگاه تا روز هشتم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

معماری نیوز – منتشر شده در تاریخ ۱۳۹۰ دوشنبه ۵ اردیبهشت